Usein kysytyt kysymykset
Tilauksista
Mikä on HYLJE®-haalarin toimitusaika?
Toimitusaika varastossa oleville tuotteille on 2–3 arkipäivää. Mikäli varastosta on joku koko tai tuote loppu, toimitamme sen seuraavan valmistuserän yhteydessä. Varaamme oikeuden mahdollisiin viivästyksiin toimituksissa.
Millä maksutavoilla voin maksaa verkkokaupassa?
Verkossa maksaminen tapahtuu seuraavilla pankkikorteilla: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard, Diners Club tai JCB luottokorteilla. Suomalaisilla verkkopankeilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki tai Oma Säästöpankki. Lasku- ja osamaksupalvelulla: Collector tai Jousto.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj.
Tuotteista
Miten valitsen oikean koon HYLJE®-haalariini?
Katso HYLJE-mittataulukot löytääksesi sopivan haalarikoon.
Mikä haalari sopii minun harrastuuksiini parhaiten?
Hyljewearin valikoimasta löydät sopivat haalarit ulkoiluun, kalastukseen, metsästykseen ja kelkkailuun. Tutustu haalarioppaaseen tästä.
Yrityksestä
Mistä löydän HYLJE®-asiakaspalvelun yhteystiedot?
Ota yhteys asiakaspalveluumme:
Mia Ruusumo, p. +358 500 829 029
Sähköposti myynti@hyljewear.fi
Milloin HYLJE® Store Tehtaanmyymälänne on avoinna?
HYLJE® Store Tehtaanmyymälä Naantalissa on avoinna lauantaisin klo 11-14.
Myymälän osoite: Palttankatu 11 B 4, 21100 Naantali.
Muina aikoina, jos olet tulossa meille, sovithan ajankohdasta p. +358 500 829 029, niin homma hoituu.
Myymälässä myös Outlet ja muita laadukkaita oheistuotteita.
Yhteistyöt
Kenen kanssa teette yhteistyötä?
HYLJE tekee yhteistyötä valikoitujen yhteistyökumppaneiden ja brändilähettiläiden kanssa. Tällä hetkellä kumppaneitamme ovat Kalastuspalvelut Jani Ollikainen, mediapersoonat Osku Valtonen, ja Riku Rantala sekä pohjoisessa luonnossa liikkuva Matti Haverinen. Lue lisää yhteistöistä
Minulla on some-tili ja haluaisin tehdä yhteistyötä, miten toimin?
Lue lisää